« Home | Conclusions Bernarda Alba » | Forat Sense Fons a Atrapalo.com » | Principi de curs!!!! » | Forat Sense Fons s’estrenarà en castellà amb un cl... » | Nou blog de Forat Sense Fons »

"Diner Negre", de Ray Cooney

Ara que s'han acabat les representacions de "Diner Negre", us deixo alguns links amb les opinions del públic:
- Sala de Premsa de l'Ateneu
- Opinions d'Atrapalo

Hola..

Quiero agradecerles absolutamente a todas y todos por la confianza que tuvieron en mí para esta obra, recibir a alguien que nunca habia subido a un escenario y darle un papel (no tan corto como yo esperaba) tiene su dósis de riesgo.. Muchas gracias.

También quiero decirles que la pasé super bien, en los ensayos, el estreno, las representaciones, las cenas, y me di cuenta porque fue eso. La pasé tan bien porque el grupo humano es increíble, son personas con una buena onda descontrolada, siempre con una sonrisa o con miradas pícaras, nunca tirando mala onda, y dejando la piel y la sangre en lo que hacen, con gente así es imposible que algo salga mal o que se pase mal.

Espero que mi aporte haya sido por lo menos suficiente, soy el alumno más joven en esto (en experiencia, no en edad) y espero aprender bastante de ustedes.

Les deseo éxitos en todo lo que emprendan en los varios aspectos y espectros de la vida, porque si curran y exigen como lo han hecho, se merecen con creces el éxito..

Gracias y hasta el jueves..

Alfredo..(esta vez no hago la pelota a nadie, viene del corazón).

Carai! Casi me salta la lagrimilla! ;)

Muchas gracias! Para mi también ha sido una grata sorpresa tu incorporación al grupo y espero que tu trayectoria en él también sea larga y fructífera (toma peaso vocabulario de la RAE!).

Y enhorabuena, puesto que si reconoces todas esas cualidades en nosotros, es porque tú también encajas en ellas.

Hasta el jueves!

Montse.

PD: está bien un poco de sinceridad de vez en cuando, pero el peloteo tambié vale, eh! Jejejejeje...

Yo opino de la misma manera que Alfredo.
Ha sido un placer colaborar con todos vosotr@s.
Desde el primer dia me senti bien acogido y lo agradezco.

Que dos personas opinen positivamente sobre todos vosotr@s no es casualidad en un grupo de actores.... si bien es una realidad que he podido experimentar en estos dos ultimos meses.

DE CORAZON OS AGRADEZCO LA EXPERIENCIA VIVIDA EN FORAT SENSE FONS.

GRACIAS
CORRRRRRRRRRRRRRRTERRRRRRRRROOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FOREVER!!!

Ivan

Que grande Alfredsen :P

Tu si que te lo has currado !

Ens veiem dijous

Sergi

Ahí ma dao

Xavi

HOLA!!

Jo també estic molt orgullosa de tots, sembla que el nostre futur promet com a grup i com a actors ¡Somos un equipo profesional!!!! jeeje i ara farem de rapsodes jeje! k bé som la ostia!

Ens veiem dijous!!Mua!!

Virginia

Ole, ole, quina eufòria postelectoral. Molt bé, nens i nenes, sou tots collunuts.

Alba

P.S.: Encara em fa mal l'òstia de diumenge.

Doncs ja que ens posem tontorrons... jo també us vull felicitar a tothom per fer que Forat Sense Fons tiri endavant d'aquesta manera.

Especialment una dedicatoria a tots els nous d'aquest any, que no només no heu fet baixar el nivell, sinó que heu aportat un valor afegit al grup que l'ha millorat. Comptem amb tots vosaltres, espero que per molt de temps.

Ara toca felicitar-nos però sense conformar-se, millorar en el que es pugui millorar i "ir a por más!"

Pel que fa a les paraules de l'ivan i l'alfredo... està molt bé tot el que heu dit, però no dubteu ni un segon que en gran part és gràcies a vosaltres mateixos. Merci.

Com ha dit nosequi... SOM COLLONUTS!!!

Francesc

L'autor ha eliminat aquest comentari.

He visitat la vostra web i m'agradaria participar en el vostre grup de teatre, fa temps que vull fer, si m'ho pogués combinar amb la feina i els estudis.

Gràcies

Helena

contacte: helenacobat@hotmail.com

Publica un comentari a l'entrada