« Home | Forat Sense Fons s’estrenarà en castellà amb un cl... » | Nou blog de Forat Sense Fons »

Principi de curs!!!!

Ja te cullons que tingui que ser jo qui actualitzi una miqueta això!!! Be doncs amb la meva literatura i "savoir a fer" aqui comença una nova temporada amb la companyia Forat Sense Fons, temporada que a molts ens sembla que no ha acabat encara l'anterior ja que no hem fet vacances de l'ateneu!!!!! Però la veritat i parlant personalment, ja en tinc ganes de començar, en part, com es lógic, per tornar a veure la gent que ha estat desconectada tot l'estiu, però potser això es el que menys em peocupa, ja que si es per veure'ns sempre es pot quedar i fer una cervesa! Però sobretot del que tinc ganes es de reempendre el projecte que vam iniciar a finals de la temporada passada, veure que totes les il·lusions que hi hem posat, i que hem pagat el preu de veure com alguns membres no s'atrevien a iniciar, es fan realitat, que totes aquelles dicertacions de si som 13, i partim la feina en grups, surt que per treure una obra només hem de dedicar 3 o 4 dies cada trimestre a les feines que no son d'actuar, que traiem 3 obres a la temporada mantenint i pujant el nivell de les anteriors, ... Tambè tinc ganes, com es natural de veure en acció la nova cabina, que durant aquest estiu hem montat, de que el director ens obligui a treure-li el màxim suc, pero tambè que en l'apartat técnic ens apreti, que hi ha d'aquell: "estaria be que plogues! - tu vols que plogui?" jejejeje, perque el tema de pirotecnia, quan ens hi ficarem???.

Ara en serio, aquesta Bernarda Alba, amb un repartiment que aconsegueix que s'hem caigui la baba, i realment em fot rabia que no surti cap noi per a poder actuar al costat de totes elles, pero tambè tinc ganes perque tornarem ha estar el Francesc i jo junts a la cabina, que per una obra nostre ara ja feia molt de temps que no hi estavem, i sempre ens suposa un nou repte, ja que si estem els dos tecnics oficials se suposa que això ha de ser un segell de garantia, i si això li sumem que el director ens ha avisat que vol un gran disseny d'il·luminació, on les llums i sombres han de tindre un protagonisme inusual en nosaltres, em fa mirar la obra amb una tambè inusual il·lusió "tècnica". Realment aquesta obra es un caramel i, on si tot va segons el previst, les iaies de l'ateneu ens faran un monument, el posarem al pati o no hi cabrà?

La segona obra encara esta per decidir, pero ja sabem les dates d'estrena, això no se fins a quin punt es normal, saber que tal dia de febrer o març estrenes una obra que encara no saps quina es, ni quin es el repartiment, jejeje pero es una bona forma d'obligar-nos a treballar!

Per últim el recull de poemes, on esperem treure el màxim de partit als actors, una lectura dramatitzada li diriem? això no ho hem fet mai, i es una altre forma de treballar, amb un mínim de moiments, i l'actor amb el text davant intentant transmetre algo més de el que diu el text, a un públic que no te cap mes estimul que les seves paraules. Aqui l'actor nomes estarà recolzat per unes imatges que s'aniran projectant, tinc ganes de fer aquests videos, tot i que per estrenar al juny em sembla que ens hi hem de posar tan aviat com poguem a buscar les imatges i gravar-ne de noves, i no se si haurem de ficar-li's alguna musica molt suau, realment es presenta com un projecte molt interessant, la veritat que despres del muntatge musical que ens va tocar fer per l'ultima obra, buscar aquells trossos de cançons, i enganxar-los sense que es noti que no son d'una mateixa canço i que a sobre els temps ens vagin bé per l'acció que hi ha a escena, va ser tot un repte, que sembla que vam passar amb nota, vaja ja tinc ganes que els processadors dels ordenadors comencin a treure fum sense que els ventiladors donguin abast per a refredar-los.

Bé suposu que ja us heu fet una idea de les motivacions que aquesta nova temporada em mouran a mi, i espero que a tota la companyia, tambè n'hi han d'altres, com ara que el grup de 13 i acció ens dongui un cop de mà en l'apartat técnic i de realització, que vagin veient com treballem naltros per a començar a agafar ells més responsabilitats en les seves obres, i veure que això del teatre no es només pujar a l'escenari i ja esta, sino que comporta molta més feina al darrere, de la que no es veu, pero que fa que sentis la obra més teva, que realment sigui un projecte personal, i que quan s'abaixa el teló de l'ultima representació respiris profundament i fins i tot s'et humedeixin els ulls, per una obra en la que no has actuat, i ni simplement has pogut sortir a saludar, potser només surts en un raconet del folletó de mà, aquell que ningu llegeix, però que ningú s'atreveixi a dir que aquesta obra no ha estat teva, que s'endurà una sarta d'insults com no ha sentit mai!!

Potser la última motivació que encara em queda, i que no s'ha quedat per última perque sigui la menys important, sino, potser perque es la més dificil d'explicar, aquest director que tenim, el Miquel Angel, que et demana "gasto" des del primer assaig fins a l'últim, que sempre sap millor ell, que tu mateix, fins on ets capaç d'arribar, i que t'hi demana que hi arribis, encara que tu no les tinguis totes d'arribar-hi, es la seva feina i la fa com ningú! encara que alguns el considerem ogre (en broma), suposo que ell sap que aquest projecte sense ell no seria el mateix, i gran part d'aquestes ganes de començar un nou curs em venen per saber que ell esta al capdavant, en el terreny personal suposo que en aquestes linees es nota el meu apreci cap a ell, pero no us enganyeu, intento que aixó no afecti en el que dic, si no el pugues veure ni en pinura, i no li tingues aquest "carinyo" del que pocs poden dir que els hi tinc, hauria de seguir dient el mateix d'ell com a director, perque ho ha demostrat a cada obra, que treballar amb ell es un plaer i es apendre cada dia més.

Bé em sembla que ja he rebassat el meu cupó de literatura, per favor que vaig fer FP!!! Per tan només em queda avisar-vos que jo sempre negaré que he escrit això, realment, ha entrat algu a la meva habitació i s'ha conectat a la pàgina i ho ha escrit, clar com que la tinc a "adreces d'interes" no li ha calgut ni nom ni contrasenya!!!! Quin cabró!!! qui haura estat? Ja el Pillaré!!

Molta merda a tots i que comenci l'espectacle!!

Osti Xavi! La veritat és que era força escèptica respecte el teu post. M'he connectat disposada a "arrasar" amb correccions ortogràfiques, d'estil i riallades. Ja m'havia mental·litzat per no posar-me nerviosa; de fet, estic a la feina i no es pot notar gaire que no estic currant... Però quan he començat a llegir he vist que la cosa no anava per aquí.
Et felicito per haver sabut plasmar tot el que sentim en un text com aquest. Sabent que ets de FP i pateixes amúsia! Jeje...
De debò, subscric absolutament tot el que has escrit. I el cert és que he de confessar que el que he hagut de contenir és alguna llagrimeta emotiva, en llegir més d'un paràgraf. D'acord, ja sé que sóc de llàgrima fàcil, però potser ha estat per la sorpresa que m'has agafat amb la guàrdia abaixada.
En resum, m'alegra compartir aquesta il·lusió i espero ser capaç de transmetre-la a la resta de gent de FSF al llarg d'aquesta temporada i, per què no, a tots aquestes petites feres de 13 i acció.
Nova temporada, nova gent, noves històries, nous reptes, però les mateixes ganes de sempre (o més?).
Ens veiem a l'assaig!

Ei peguem goc a aquest blog? xq total xq hi escribim tu i jo Montse, doncs ens truquem i no cal escriure, no???

Hola macus!
Ni me n'enrecordava que existia el nostre blog, decideixo fer-hi una ullada i em trobo amb aquests textos tan profunds! Ei Xavi, que emocionant! Res, que jo també en tinc moltes ganes i espero que tot anirà bé perquè no hi ha motius perquè no hi vagi. Com dic a la Bernarda: Las cosas son siempre como una se las propone ( l'accent andalus us l'imagineu) i crec que entre tots ens hem proposat tirar endavant. A saco!
Ens veiem!

Ja et dic jo que aquest any acabarem deixant anar la llagrimeta...

Eiii tropa!!!Ja sabeu que aixo de l´informatica soc unj tipus,diguem,"peculiar"(o sigui que no tinc ni puta idea vaja)i quasi de casualitat he aconsseguit entrar en el blog,o link o la mare que el va parir!!!He de reconeixer que es una idea fantastica,pero pel que es veu,de moment,no es massa util,no?Sempre parleu els mateixos (jejeje) i no ens fotem massa canya (ja sabeu q a mi m´agrada la sang i el fetge,que hi farem)Espero q la cosa anira cambiant amb el temps.Pos eso,moltes felicitats .
Per cert Xavi,allo del "vermutet"segueix en peu,pero potser t´has passat una mica amb els elogis no? Es nota massa,col.lega!!!Ara seriosament,si es veritat tot el que dius,ja paga la pena de tots els eforços i totes les emprenyades.Gracies xato (ja tens paper de privilegi per tota la temporada i part de la propera)
En fi os desitjo molt bona temporada a tothom a las "vacas sagradas",a la gent nova i els retornats,i espero que tinguem tots els exits que os mereixeu.Aixo si pencant com a burros!!!Molta merda.

Si és que el Xavi, per un vermout fa la pilota a qui sigui!!!
Jejeje!

Menjar?? a on???

Publica un comentari a l'entrada